Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Terug

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

woensdag, 29 mei 2019
Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Voor de twaalfde keer is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Hierbij wist Koninklijke Burgers’ Zoo een knappe vierde plek te veroveren, met als eindcijfer een 8,3. Dit terwijl de gemiddelde score dit jaar een 7,41 was. We zijn erg trots op dit mooie resultaat! 

Bij Burgers’ Zoo besteden we dagelijks veel aandacht aan klantvriendelijkheid. De vierde plek is een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn, maar we gaan niet stil zitten en blijven veel aandacht besteden aan dit onderwerp. De persoonlijke aandacht die we proberen te bieden aan onze bezoekers draagt immers positief bij aan een mooie dag uit in ons park.

Top 10

De top-10 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland:

  1. De Efteling (8,5)
  2. Coolblue (8,4)
  3. Van der Valk (8,3)
  4. Burgers’ Zoo (8,3)
  5. Pearle (8,2)
  6. DSW (8,2)
  7. Rituals (8,2)
  8. Zooplus (8,1)
  9. Bol.com (8,1)
  10. Hans Anders (8,0) 

Opzet vakprijzen:

Een vakjury beoordeelt per categorie alle ingezonden cases. Aansluitend bezoekt zij de genomineerden op locatie, waarna op basis van de diverse ervaringen en inzichten de winnaar wordt vastgesteld.

Opzet publieksprijzen:

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit SAMSAM, het consumentenpanel van SAMR.​

Reacties


Meer nieuws


Biologe stoort vlooiende aap

Biologe stoort vlooiende aap

maandag, 13 mei 2019

Dinsdag 14 mei om 13.30 uur biedt biologe Constanze Mager op symbolische wijze de eerste exemplaren van haar boek 'Stoor nooit een vlooiende aap' aan de gorilla’s van Burgers’ Zoo aan.

Lees meer