Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Terug

Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

woensdag, 29 mei 2019
Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Voor de twaalfde keer is het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt. Hierbij wist Koninklijke Burgers’ Zoo een knappe vierde plek te veroveren, met als eindcijfer een 8,3. Dit terwijl de gemiddelde score dit jaar een 7,41 was. We zijn erg trots op dit mooie resultaat! 

Bij Burgers’ Zoo besteden we dagelijks veel aandacht aan klantvriendelijkheid. De vierde plek is een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn, maar we gaan niet stil zitten en blijven veel aandacht besteden aan dit onderwerp. De persoonlijke aandacht die we proberen te bieden aan onze bezoekers draagt immers positief bij aan een mooie dag uit in ons park.

Top 10

De top-10 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland:

  1. De Efteling (8,5)
  2. Coolblue (8,4)
  3. Van der Valk (8,3)
  4. Burgers’ Zoo (8,3)
  5. Pearle (8,2)
  6. DSW (8,2)
  7. Rituals (8,2)
  8. Zooplus (8,1)
  9. Bol.com (8,1)
  10. Hans Anders (8,0) 

Opzet vakprijzen:

Een vakjury beoordeelt per categorie alle ingezonden cases. Aansluitend bezoekt zij de genomineerden op locatie, waarna op basis van de diverse ervaringen en inzichten de winnaar wordt vastgesteld.

Opzet publieksprijzen:

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit SAMSAM, het consumentenpanel van SAMR.​

Reacties


Meer nieuws


Wie is nu de mol? Iedereen!

Wie is nu de mol? Iedereen!

dinsdag, 07 april 2020

De maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus dwingen ons allemaal tot flinke aanpassingen van ons gedrag. Een dergelijke gedragsverandering van een heel volk is normaliter niet makkelijk voor elkaar te krijgen; maar een moreel appel in combinatie met een scheutje angst heeft razendsnel resultaat geboekt.

Lees meer
Wat je niet moet vergeten bij het versturen van de uitnodigingen

Wat je niet moet vergeten bij het versturen van de uitnodigingen

woensdag, 11 maart 2020

Het versturen van een uitnodiging klinkt simpel, maar er komt meer bij kijken dan je denkt. Je begint met aankondiging van je event voordat je de officiële uitnodiging verstuurt, en vraag je aan je gasten of ze die datum vrij kunnen houden. Maar naar wie mag je die uitnodiging eigenlijk allemaal sturen? En wat zet je dan in zo’n uitnodiging?

Lees meer
De hyena hoeft geen Facebook

De hyena hoeft geen Facebook

vrijdag, 21 februari 2020

Mensen raken al sinds mensenheugenis geïnspireerd door de natuur. Allereerst natuurlijk omdat we er zelf deel van uitmaken. Maar daarnaast kunnen we ook veel leren van dieren en natuur. 

Lees meer