Grootste onafhankelijke consumentenonderzoek: klantvriendelijkste leisure bedrijf van Nederland

Grootste onafhankelijke consumentenonderzoek: klantvriendelijkste leisure bedrijf van Nederland

Consumenten roepen Koninklijke Burgers’ Zoo uit tot klantvriendelijkste leisure bedrijf van Nederlan…

17 november 2020

Een beetje plannen is het nieuwe normaal

Een beetje plannen is het nieuwe normaal

We krabbelen wel weer op na de corona-crisis maar voorlopig zullen een paar zaken net even wat ander…

17 augustus 2020

De hyena hoeft geen Facebook

De hyena hoeft geen Facebook

Mensen raken al sinds mensenheugenis geïnspireerd door de natuur. Allereerst natuurlijk omdat we er…

21 februari 2020

Wat je niet moet vergeten bij het versturen van de uitnodigingen

Wat je niet moet vergeten bij het versturen van de uitnodigingen

Het versturen van een uitnodiging klinkt simpel, maar er komt meer bij kijken dan je denkt. Je begin…

11 maart 2020

Wie is nu de mol? Iedereen!

Wie is nu de mol? Iedereen!

De maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus dwingen ons allemaal tot flinke aanpassinge…

7 april 2020

Afstand houden is ook voor dieren belangrijk! 

Afstand houden is ook voor dieren belangrijk! 

Het motto is vandaag de dag nog altijd: houd afstand. Nu is dat best wel een lastige opgave voor ons…

7 april 2020

Eventlocatie nodig? Denk verder dan de Randstad

Eventlocatie nodig? Denk verder dan de Randstad

In de zoektocht naar een goede eventlocatie, denken veel event organisatoren snel aan (grote) steden…

15 januari 2020

Dieren blijken efficiënte managers en boekhouders

Dieren blijken efficiënte managers en boekhouders

Niets menselijks is de dieren vreemd: zelfs niet qua managementvraagstukken en boek- houdkundige uit…

11 november 2015

Kruip in de huid van een diermanager

Kruip in de huid van een diermanager

Voor welke uitdagingen worden diermanagers in een modern dierenpark geplaatst? En wat moeten dierent…

8 december 2015